Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

A Lily Kisállat Dietetika működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató közösségi média és webshop(https://lilykisallat.myshoprenter.hu/) oldala. A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a  fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.  

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 

#1.  SZOLGÁLTATÓ ADATAI

#1.1. Szolgáltató adatai

#2.  ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

#2.1.  Hatálya

#2.2. A szerzői jog védelme

#3. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

#4.  SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSÉNEK MENETE

#4.1.  Szolgáltatások megrendelése

#4.2.  Fizetési módok

#4.3. Eljárás hibás ár esetében

#5. A SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

#6. VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

#7. PANASZKEZELÉS

#8. SZERZŐI JOGOK VÉDELME

#9. ELÁLLÁS JOGA

 

 

 

1.  SZOLGÁLTATÓ ADATAI

1.1. Szolgáltató adatai

Szolgáltató: Molnár Anna e.v.

Székhelye: 7400 Kaposvár, Fő u. 24.

Adószáma: 56429510-1-34

Elérhetőségei:

e-mail: lilykisallatdietetika@gmail.com

+3630/4078307

A szerződés nyelve: magyar 

A tárhely-szolgáltató adatai: 
Név: ShopRenter.hu Kft.

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Elérhetőség: -, info@shoprenter.hu

Weboldal: www.shoprenter.hu
 

2.  ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 

2.1.  Hatálya
Jelen ÁFSZ hatálya 2020.08.05
Módosítása

2.2. A szerzői jog védelme

Szolgáltató fenntart magának minden jogot, melyet közösségi média oldalán, weboldalon közzétesz, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében. Tilos a megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, közzététele, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK
 

Az Adatkezelési tájékoztató a weboldalon itt elérhető.

4.  SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSÉNEK MENETE

4.1.  Szolgáltatások megrendelése

A szolgáltatások megrendelése a https://lilykisallat.myshoprenter.hu weboldal, továbbiakban weboldal, a szolgáltató adatkezelési szabályzata az irányadó.

  • Szolgáltatás megrendelését, minden esetben a Szolgáltató visszaigazolja a megadott e- mail címen. Az önkéntesen megadott e-mail címmel hozzájárul ahhoz, hogy elfogadta az adatvédelmi szabályzatot és az ÁSZF-et.
  • Szolgáltatáshoz  kapcsolódó  kérdőív  kitöltése, a szolgáltatás igénybevételének feltétele,  hozzájárulás adatai kezeléséről és ÁSZF-ben foglaltak elfogadásáról.
  • Szolgáltatás megrendelése bejelentkezést követően, majd kiegyenlítése az OTP SimplePay rendszerén keresztül
  • A szolgáltatás díjának megérkezését, e-mailben is megerősítjük, 24 órán belül
  • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-5 munkanapon belül. Minden esetben visszajelzi a Szolgáltató mikorra teljesül a megrendelés
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
  • Szolgáltatást csakis előrefizetéssel rendelhető meg
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott szolgáltatás nem áll rendelkezésére, nem javasolja a vásárlónak, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

4.2.  Fizetési módok

Vásárlásaikor fontos számunkra, hogy biztonságosan tudjon fizetni, ezért a Barion rendszerét használjuk. 

Az árak forintban értendők.  
Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben a Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el a Szolgáltató.

 

Barion

Webáruházunkban választható bankkártyás és banki átutalás fizetési opcióként, a Barion egyszerű és biztonságos rendszerében. Internetes vásárlás során már megszokott módon, a Barion felületén fizethetik ki az online megvásárolni kívánt terméket vagy szolgáltatást a vásárlók.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a Barion opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Barion folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.

A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

 

 


4.3. Eljárás hibás ár esetében
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • a kedvezményt tévesen feltüntetett ár.

Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

5. A SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatások nevét, leírását, a szolgáltatásokról fotót jeleníthet meg. A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 

Az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a Szolgáltató, melyet a saját szakmai véleményére, tudására, tapasztalatára alapoz, tájékoztató jelleggel, nem helyettesíti az esetleges állatorvosi kezelést:

•  Táp elemzés

•  Táp választás

•  Főtt étrend tervezés

•  B.A.R.F étrend tervezés

•  Ezekhez kapcsolódóan tanácsadást egyéni igény alapján nyújt, ingyenes tartalmakat oszt meg.

A szolgáltatásokkal kapcsolatos adott tanácsadásért a szolgáltató nem áll helyt, hiszen a tanácsadás online történik, nem helyettesíti a személyes találkozót, orvosi konzultációt, a tanácsok betartásának ellenőrzése nem lehetséges.

Bármilyen nemű egészségügyi károsodásért, kívülálló okokból kifolyólag bekövetkezett károsodásért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

6. VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

7. PANASZKEZELÉS

A fogyasztó a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36/30 4078307

  • E-mail: lilykisallatdietetika@gmail.com

A vásárló szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, melyet azonnal kivizsgál a Szolgáltató, jegyzőkönyvet készít róla. A Szolgáltató 30 napon belül köteles írásban megválaszolni a beérkezett panaszt. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,

  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

  3. a vásárló panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

  4. a Szolgáltató nyilatkozata a vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

  5. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Fogyasztóvédelmi eljárás

A vásárló lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

8. SZERZŐI JOGOK VÉDELME

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos:Molnár Anna e.v.

 

9. ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 

  • A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a szolgáltató a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;